Pokud vaše vozidlo vykazuje chybu EGR ventilu případně je auto v nouzovém režimu. Dokáže náš technik provést deaktivaci EGR ventilu přímo u vás na místě. Ihned po deaktivaci bude vozidlo plně pojízdné.
Časté požadavky našich zákazníků na deaktivaci EGR ventilu se týká motorizací:
3.0 Mjet 118kw, Řídící jednotka Bosch EDC 16C39, vyráběná od roku 2006
3.0 Mjet 132kw, Řídící jednotka BOSCH EDC 17CP52, vyráběná od roku 2011
2.3 Mjet 81kw, 97kw, 112kw, Řídící jednotka Magneti marelli MJ8F3, vyráběná od roku 2011
2.2 Mjet 81kw, 96kw, 97kw, 98kw, 99kw, 110kw, Řídící jednotka Continental SID208, vyráběná od roku 2011
Chybová hlášení související se závadou EGR ventilu
P0401 – Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0402 – Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
P0403 – Exhaust Gas Recirculation Control Circu. Příznaky problémů s EGR ventilem:
Zvýšené emise: Pokud vozidlo neprochází emisními testy nebo pokud dojde k nárůstu emisí, může to být známka problémů s EGR ventilem.
Snížený výkon: Zanesený nebo nefunkční EGR ventil může ovlivnit výkon vozidla, což se projevuje snížením akcelerace a tahové síly.
Zhoršená spotřeba paliva: Problémy s EGR ventilem mohou vést k neefektivnímu spalování paliva a zvýšené spotřebě.
Nepravidelný chod motoru: Pokud je EGR ventil ovlivněn, může to způsobit nepravidelný chod motoru nebo dokonce jeho výpadky.
Kontrolka motoru (Check Engine): Aktivace kontrolky motoru na palubní desce může být indikátorem problémů s EGR systémem.