Deaktivace EGR ventilu FIAT DUCATO 3.0 Mjet 118kw

Pokud vaše vozidlo vykazuje chybu EGR ventilu případně je auto v nouzovém režimu. Dokáže náš technik provést deaktivaci EGR ventilu přímo u vás na místě. Ihned po deaktivaci  bude vozidlo plně pojízdné.

Časté požadavky našich zákazníků na deaktivaci EGR ventilu se týká motorizací:

  • 3.0 Mjet 118kw, Řídící jednotka Bosch EDC 16C39, vyráběná od roku 2006
  • 3.0 Mjet 132kw, Řídící jednotka BOSCH EDC 17CP52, vyráběná od roku 2011
  • 2.3 Mjet 81kw, 97kw, 112kw, Řídící jednotka Magneti marelli MJ8F3, vyráběná od roku 2011
  • 2.2 Mjet 81kw, 96kw, 97kw, 98kw, 99kw, 110kw, Řídící jednotka Continental SID208, vyráběná od roku 2011

Chybová hlášení související se závadou EGR ventilu

  1. P0401 – Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
  2. P0402  – Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
  3. P0403 – Exhaust Gas Recirculation Control Circu.                                                                                                                                                                                                                                Příznaky problémů s EGR ventilem:
    1. Zvýšené emise: Pokud vozidlo neprochází emisními testy nebo pokud dojde k nárůstu emisí, může to být známka problémů s EGR ventilem.
    2. Snížený výkon: Zanesený nebo nefunkční EGR ventil může ovlivnit výkon vozidla, což se projevuje snížením akcelerace a tahové síly.
    3. Zhoršená spotřeba paliva: Problémy s EGR ventilem mohou vést k neefektivnímu spalování paliva a zvýšené spotřebě.
    4. Nepravidelný chod motoru: Pokud je EGR ventil ovlivněn, může to způsobit nepravidelný chod motoru nebo dokonce jeho výpadky.
    5. Kontrolka motoru (Check Engine): Aktivace kontrolky motoru na palubní desce může být indikátorem problémů s EGR systémem.